Pohjois-Viena -seuran kokoontuminen KSS:n Heimopäivillä Tampereella

Karjalan Sivistysseuran vuosikokous ja Heimotapaaminen ovat la-su 22. -23.4.2023 Tampereella. Lauantain kokoontumispaikka on Hotelli Scandic, Koskikatu 5 ja sunnuntain Tampereen työväentalo, Hämeenpuisto 28. Monipuolinen ohjelma sekä ilmoittautumisohjeet löytyvät KSS:n nettisivuilta sekä facebookista.

Pohjois-Viena -seuran kokoontuminen on lauantaina 22.4 klo 13.30 – 15.30 Hotelli Scandicissa. Paikalla on Anna-Riitta Mosorin, joka on tutkinut Vienan Karjalan kylistä Petsamoon muuttaneiden henkilöiden sukupuita. Hänen mukanaan tuomaan aineistoon on mahdollista tutustua.

Klo 14.30 alkavassa Sukututkimusklinikassa Pohjois-Viena -seuran vpj. Sami Kallio kertoo Vienan sukututkimuksesta.

Pohjois-Viena -seura järjestää arpajaiset, joiden tulokset julkistetaan lauantai-illan Tee- ja tarinaillassa.

Tervetuloa tapaamiseen!