Pohjois-Viena -seuran 25 -vuotisjuhla

KUTSU

POHJOIS-VIENA -SEURAN 25-VUOTISJUHLAAN JA

MAIKKULAN PRUASNIEKKAAN

Pohjois-Viena -seura täyttää tänä vuonna 25 vuotta.

Vietämme seuran 25 -vuotisjuhlan ja Maikkulan pruasniekan yhteisjuhlana lauantaina 2.9.2017 Oulun ort. seurakunnan seurakuntatalolla, Torikatu 74.

Varsinainen juhla alkaa klo 12, mutta mahdollisille tervehdyksille on varattu aikaa klo 11.30 – 11.50.

Juhlan aluksi on rukouspalvelus ja muistolitania, jotka toimittavat kirkkoherra Marko Patronen ja kanttori Juhani Matsi.

Muu ohjelma sisältää suomen kielen dosentti Niina Kunnaksen juhlaesitelmän ”Karjalan kieli Oulun seudulla”, Kalevalaa lausuttuna, vienalaista laulua, Vienan Karjalan vieraiden esityksiä, tuaton ja pojan tarinoinnin ”Kulkijaini ta vesseli” sekä yhteislaulua. Sopivassa välissä syödään lounas ja juodaan kakkukahvit (hinta 10 €).

Pyydämme ilmoittamaan osallistumisesta ruokailijamäärän selvittämiseksi viim. maanantaina 28.8 sähköpostiin puheenjohtaja@pohjoisvienaseura.fi tai puh. 040 585 5138/ Anja Suvanto

Myytävänä on vienankarjalaisten vieraiden valmistamia käsitöitä sekä vienankarjalaisuuteen liittyvä näyttely.

Olette lämpimästi tervetulleita! Tulkua tervehenä!

Pohjois-Viena -seura