Joulujuhla la 17.11.2018 klo 12 Kiimingissä Hannuksen kylätalolla

Joulujuhla on Kiimingissä Hannuksen kylätalolla lauantaina 17. marraskuuta 2018 klo 12.00. Kylätalo (entinen Hannuksen koulu) sijaitsee Kuusamontien varrella n. 10 km Kiimingin keskustasta Pudasjärvelle päin (vasemmalla puolen tietä Oulun suunnasta tultaessa).

Jouluateria sisältää siivutettua kinkkua, lanttu- ja porkkanalaatikkoa, perunaa, kastiketta, paahdettuja punajuuria, vihersalaattia, rosollia, sienisalaattia, maustesilakkaa, siivutettua graavikirjolohta, joululimppua, voita ja juomat. Jälkiruoaksi on täytekakkua ja kahvia/teetä. Erityisruokavaliot otetaan huomioon.

Jouluaterian hinnat ovat:

22 €/ PV -seuran aikuinen jäsen,

25 €/aikuinen ei-jäsen,

11 €/ lapset 4-12 v

alle 4 v. ilmaiseksi

Ilmoittautumiset ruokailujen vuoksi viim. perjantaina 2.11.2018 Kertulle p. 040 5715541 tai puheenjohtaja@pohjoisvienaseura.fi tai Anjalle p. 040 5855138.

Muistakaa ilmoittaa ruoka-ainerajoitukset (esim. laktoositon, maidoton, munaton, suolaton, gluteeniton, lihaton, kalaton, diabeetikko, kasvissyöjä tms.).

Entiseen tapaan joulupukki antaa lahjan sille, joka tuo itsekin lahjan. Ohjelman lisäksi pidämme arpajaiset. Ohjelmaehdotuksia otetaan vastaan mielellään. Soittakaa niitä Kertulle, Mailalle (p. 040 517 4918) tai Anjalle. Toivomme, että kyselette toisiltanne yhteiskyytejä ja tarjoatte niitä toisillenne, jotta mahdollisimman moni pääsisi viettämään joulujuhlaa.

Tänäkin vuonna on mahdollista ostaa mukaan lanttu- ja/tai porkkanalaatikkoa.